Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv manažerského vedení na výkon a retenci zaměstnanců v mezinárodním prostředí
Uhrová, Kateřina
Uhrová, K. Vliv manažerského vedení na výkon a retenci zaměstnanců Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023 Cílem bakalářské práce je prokázat vliv manažerského vedení na výkon a retenci zaměstnanců ve vybrané mezinárodní společnosti. V práci se nachází literární rešerše objasňující základní pojmy související s tématem práce a následně obsahuje také výsledky provedeného výzkumu a jejich interpretaci. Výzkum má smíšený charakter a obsahuje zpracované výsledky z dotazníkového šetření obohacené o polostrukturované rozhovory se dvěma leadery. Na základě analýzy výsledků a odpovědí na stanovené výzkumné otázky a hypotézy jsou stanovená doporučení a návrhy, které by mohly vyřešit nebo zmírnit některé ze zjištěných nedostatků firmy. Celá empirická část práce je postavena na teoretických východiscích.
Firemní mateřské školy (jako aktuální otázka vzdělávací politiky v České republice)
Jabůrková, Alena ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Předložená práce přibližuje v teoretické části současnou problematiku nedostatku kapacity veřejných mateřských škol a nastiňuje možnosti vzniku dalších předškolních zařízení v podobě firemních školek. Pokouší se shrnout základní faktory, které mohou vznik a další vývoj firemních školek ovlivnit. Důraz je také kladen na důležitost předškolního vzdělávání. V rámci empirické části jsou popisovány možnosti vzniku a fungování firemních školek, zjišťován jejich současný vývoj a identifikovány faktory ovlivňující procesy vzniku a fungování. Výzkumná část se rovněž zaměřuje na kvalitu vzdělávání v nově vznikajících "firemních školkách". K dosažení cílů výzkumu bylo využito kvalitativní výzkumné strategie, konkrétně metoda mnohonásobné případové studie.
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Radová, Lenka ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce podává komplexní pohled na práci koordinátora školního vzdělávacího programu, jeho profesní a osobnostní předpoklady pro výkon specializované funkce. V teoretické části práce je definována funkce koordinátora, popsán obsah jeho činnosti a charakterizovány manažerské dovednosti potřebné pro řízení tvorby školních vzdělávacích programů. Součástí práce je popis aktivit koordinátora při přípravě, tvorbě a realizaci školního vzdělávacího programu. Empirická část zahrnuje analýzu studijního vzdělávacího programu s názvem: Koordinátor školního vzdělávacího programu. Pomocí rozhovorů s koordinátory školních vzdělávacích programů, byly zjišťovány jejich zkušenosti s tvůrci vzdělávacích programů a využitím poznatků z přípravného kurzu v reálné činnosti. Dotazníkové šetření tvořilo podklad pro zjištění názorů na činnost koordinátorů samotnými tvůrci ŠVP. Oblast výzkumu jsem zaměřila na školy v Plzeňském kraji. Klíčová slova: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Radová, Lenka ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce podává komplexní pohled na práci koordinátora školního vzdělávacího programu, jeho profesní a osobnostní předpoklady pro výkon specializované funkce. V teoretické části práce je definována funkce koordinátora, popsán obsah jeho činnosti a charakterizovány manažerské dovednosti potřebné pro řízení tvorby školních vzdělávacích programů. Součástí práce je popis aktivit koordinátora při přípravě, tvorbě a realizaci školního vzdělávacího programu. Empirická část zahrnuje analýzu studijního vzdělávacího programu s názvem: Koordinátor školního vzdělávacího programu. Pomocí rozhovorů s koordinátory školních vzdělávacích programů, byly zjišťovány jejich zkušenosti s tvůrci vzdělávacích programů a využitím poznatků z přípravného kurzu v reálné činnosti. Dotazníkové šetření tvořilo podklad pro zjištění názorů na činnost koordinátorů samotnými tvůrci ŠVP. Oblast výzkumu jsem zaměřila na školy v Plzeňském kraji. Klíčová slova: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.
Firemní mateřské školy (jako aktuální otázka vzdělávací politiky v České republice)
Jabůrková, Alena ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Předložená práce přibližuje v teoretické části současnou problematiku nedostatku kapacity veřejných mateřských škol a nastiňuje možnosti vzniku dalších předškolních zařízení v podobě firemních školek. Pokouší se shrnout základní faktory, které mohou vznik a další vývoj firemních školek ovlivnit. Důraz je také kladen na důležitost předškolního vzdělávání. V rámci empirické části jsou popisovány možnosti vzniku a fungování firemních školek, zjišťován jejich současný vývoj a identifikovány faktory ovlivňující procesy vzniku a fungování. Výzkumná část se rovněž zaměřuje na kvalitu vzdělávání v nově vznikajících "firemních školkách". K dosažení cílů výzkumu bylo využito kvalitativní výzkumné strategie, konkrétně metoda mnohonásobné případové studie.
Rozvoj manažerských dovedností a budování týmu v rámci projektu Pro-Women Odyssey
Lejčková, Kateřina ; Horáková Hoskovcová, Simona (vedoucí práce) ; Beneš, Milan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o možnostech vzdělávání žen manažerek /podnikatelek. Jejím cílem je zjistit podobu vhodného vzdělávacího projektu pro rozvoj žen podnikatelek. Za tímto účelem nejprve zkoumám dovednosti typické pro efektivní manažerky, věnuji se charakteristikám manažerského rozvoje a vzdělávání, a rozebírám také některé specifické faktory mající vliv na rozvoj a vzdělávání manažerek. Následně se snažím nastínit vhodné metody pro rozvoj manažerek a podnikatelek a zvláštní pozornost věnuji vzdělávacím programům pouze pro ženy. Abych mohla lépe analyzovat jeden ze vzdělávacích projektů, zabývám se na konci teoretické části také designem a hodnocením vzdělávací aktivity. V praktické části práce analyzuji efektivitu projektu PROFI ŽENA I. a kurzu Manažerské dovednosti a budování týmu a pokouším se zjistit preference žen podnikatelek ve vzdělávání. Z průzkumu vyplývá, že ačkoli koncept dvoudenních kurzů není dostatečný pro přesvědčivé osvojení nových znalostí a dovedností, projekt se zdá být pro účastnice velmi přínosný, především z hlediska získání nových kontaktů, zkušeností, sebepotvrzení a zvýšení sebevědomí. Vhodným způsobem pro zvýšení efektivity kurzu by byla nějaká forma navazující vzdělávací aktivity - většina podnikatelek by dle průzkumu preferovala metody založené na...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.